Categorii

Urmareste comanda Urgent Cargus

Politica de retur 

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării prin completarea formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării.

Orice modificare a stării produsului față de modul în care a fost livrat sau deteriorarea ambalajului original ce face imposibilă revânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat de către Vânzător, către Client la recepționarea produselor deteriorate / modificate. 

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de Ecomas Energosystem:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare. 

În formular ai posibilitatea sa alegica returul sa fie preluat de catre curier sau sa il predai chiar tu firmelor de curierat din orasul tau.         

  • Apoi, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.
  • Dupa inregistrarea cererii, daca ai selectat predarea prin curier, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

– Coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de partenerii nostri de la Posta Romana: iti recomandam o cutie solida sau un plic, ambele cu protectie la interior.

– Dimensiunea unui colet trebuie sa aiba suma laturilor de maximum 3 metri 

Bine de stiut: dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

  • Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
  • Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice; 

Fiecare produs resigilat, indiferent de categorie, se returnează conform condițiilor specifice categoriei respective.

Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie) și cardurile cadou nu pot fi returnate.

Limitarea dreptului la retur gratuit in 14 de zile
SC ECOMAS ENERGOSYSTEM SRL poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect. 

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Pentru a vedea ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pe care vrei să îl returnezi și care sunt pașii de urmat, citește politica de retur.

In cazul in care consideri ca produsele pe care le-ai cumparat nu sunt conforme sau nu corespund asteptarilor tale, te rugam sa completezi formularul de retur.

Dacă ai anulat comanda, banii îți vor fi transferați în maximum 30 de minute de la confirmarea anulării. Pentru comenzile anulate în aceeași zi cu plata, restituirea va fi initiata în ziua imediat următoare.

Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  • Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj sau sună-ne la 0736628743